jueves, 21 de mayo de 2009

Mikel Urdangarin "Anek idatzi dit zutaz"

Esta canción es del último disco de Mikel Urdangarin.
Son canciones muy sentidas, que salen del alma.




Anek idatzi dit zutaz
diño ondo zaudela
Oslon bizi zarela orain
hara ezkondu zinela

San Antoniotan,
Polpolera bidean
laino artean,
bi amoradu maldan
gora, gora, gora...

Jakin izan dut berandu
Ama izan zinen Maiatzan
Jon jarri diozu izena
jende onaren izena

San Juan gaba zan,
erre zenituen bekainak
ezpan moreak,
azken Waltz-a eta ardo
ona, ona, ona...

Anek idatzi dit zutaz
diño ez zarela aldatu
beti lez oinak aidean
kantatu eta dantzatu

eta ez nau batere harritu
zuk amesten jarraitzen duzu
nik oindik eskuak hotz ditut
Anek kontatuko dizu

Salda beroa, Urriko ferietan
Udaberri zan baina,
Bilboko Plaza Berrian
agur maitea, altza kopa, bihotzak
gora, gora, gora...

"Anek idatzi dit zutaz"
(Ane me ha escrito sobre ti)


1 comentario:

uxue dijo...

Anek idatzi dit zutaz:
«Ane me ha escrito sobre ti, dice que estás bien, que te casaste, he sabido tarde que fuiste madre en mayo, le has llamado Jon, como se llaman las buenas personas... Ane me ha escrito sobre ti, dice que no has cambiado, que sigues con los pies en el aire, cantando y bailando, y no me sorprende, tú sigues soñando...»

El lugar que me rodea

El lugar que me rodea